Kami dari kru-kru kengkawan blogspot mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA" kepada semua pengunjung-pengunjung setia kami dan sesiapa sahaja yang singgah ke TERATAK buruk kami ini.

Kami juga memohon kemaafan sekiranya selama kami menyiarkan artikel-artikel setiap hari kepada kawan2 kot-kot ada yang pernah menyinggung hati dan perasaan korang...ampunkan kami yer! jangan gundah gulana-garam garama, di hari yang mulia ini mari kita berjabat tangan bersalaman sesama kita tanda kemaafan antara satu sama lain!

Buat pengetahuan kawan2, blog kami sentiasa di kemaskini kan setiap hari walaupun ketika hari raya! ketika anda sibuk menyiapkan juadah kepada tetamu,melayan telatah anak-anak kecil dan apa sahaja ketika anda dirumah..jangan lupa ambil gambar kenang-kenangan terindah semasa hari raya dan emailkan kepada kami. Kita akan siarkan kepada semua pengunjung kemeriahan berhari raya di kampung korang...mesti gempak kan! Mesti semua pengunjung nak lihat kemeriahan kawan-kawan di kampung masing-masing! marilah kita kongsi bersama-sama ya..

email kami; kengkawan@ymail.com
atau masukkan terus gambar/video korang ke sistem automatik kami pada PAGE-HANTAR ARTIKEL. Isikan nama,email anda dan TOLONG PILIH jenis artikel bertajuk 'SAMPAIKAN'.
PERINGATAN=semua file upload sehingga 10MB sahaja.

Sekali lagi kami mengucakan jutaan terima kasih tak terhingga kepada semua yang membaca,menyumbangkan bahan artikel dan melawat blog kami. Tanpa korang maka takan hiduplah blog kami sampai sekarang dan kami juga nak ucapkan

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN"

 

kkawan blogspot 2013 Copyright © 2013 - |- Template created by PaksuTrubo - |- Powered by Blogger Templates