0 TAMBAHAN BONUS PERCUMA 300,000 SENARAI EMAIL UNTUK TAWARAN "TAMAK HALOBA"

EMAIL INI DARI KARIM BEZIMA MEMINTA IKLAN INI DI SIARKAN KEPADA SEMUA PEMBACA-PEMBACA BLOG

Perhatian: Tawaran Haloba Dibawah Adalah Untuk Mereka Yang Berdaftar Di Bawah Link Saya Di Jutawan50.com Sahaja !!
Tawaran Tamak Haloba!! (90 TEMPAT SAHAJA LAGI)-110 tempat sold out!!
Itulah ungkapan paling sesuai untuk menggambarkan betapa hebatnya bonus yang akan saya berikan kepada anda ini..Sebelum anda mencebik bibir, cuba anda lihat dahulu bonus yang akan saya berikan dibawah secara PERCUMA kepada anda:
1.   Rebet RM 20!!
2.   Ebook PANAS :Panduan Sulit Mendapatkan 1000-4000 Senarai Email Dalam Masa 15 Minit..(Tiada di pasaran!!)..
3.   300, 000 Senarai email pasaran Malaysia dan Antarabangsa.
4.   Panduan Penghantaran Email Secara Pukal.
5.   Perisian Penghantaran Email.
6.   Perisian Menyusun Email..
7.   20 Koleksi Skrip Web Pasang Siap (sekelip mata dah boleh jadi webmaster)
8.   Panduan Membina Blog Kemas, Cantik dan Pantas Secara Percuma
9.   100 Template Blogspot Yang Menarik
Bagaimana? Anda masih tidak percaya? Baiklah..anda boleh lihat keterangan semua bonus ini di sini
Adakah Berbaloi Anda Mendapat Semua Bonus Ini??
www.jutawan50.com/?id=janawang
Sudah tentu 300%  berbaloi kerana semua bonus yang saya berikan di atas adalah PERCUMA dan ianya akan membantu anda mengembangkan perniagaan anda selepas ini..Saya tidak akan memberikan bonus yang tiada kaitan dengan perniagaan anda..
JIKA ANDA TIDAK NAMPAK, SAYA AKAN BERITAHU ANDA APA KELEBIHAN YANG ANDA AKAN DAPAT;
1.  Potongan harga RM20 (cuma bayar RM30 sahaja)..Tidak perlu risau tak cukup duit
2.  Anda tetap akan dibayar RM50 selepas mendapat downline nanti walaupun join RM20 sahaja
3.  Bonus hebat yang tidak akan anda jumpa dimana-mana!! (bernilai lebih RIBUAN RINGGIT)
4.  Anda dapat join satu program buat duit dengan potongan harga yang melampau!!
5.  Semua Bonus yang saya berikan di atas adalah berbentuk realiti dan tutorial, bukan teknik atau sesuatu yang tak nampak..Anda pasti akan beroleh manfaat yang tak terhingga..
6.  Dah la dapat rebet, program pun dapat, ada bonus lagi..
Dan seperti mana tawaran-tawaran sebelum ini, SAYA TETAP AKAN MENAMATKAN TAWARAN INI selepas kouta mencukupi..SERIUS
Jadi, mengapa anda perlu bayar lebih untuk program lumayan sebegini?
Anda cuma perlu membayar..
RM30 sahaja!!
dan memperolehi bonus-bonus bernilai di atas..
JADI, BERTINDAK SEKARANG KERANA ANDA TAK AKAN JUMPA TAWARAN TAMAK HALOBA SEBEGINI SELEPAS INI..!!
www.jutawan50.com/?id=janawang
Daftar melalui link saya dan sms butiran pembayaran seperti berikut:
JUTAWAN50REBET< jarak>< jarak> ke nombor telefon saya yang tertera pada laman web..
Saya akan menghantar link bonus ini untuk anda download terus ke email anda dalam kurang dari 24jam..
Saya Ulang, Kurang Dari 24 Jam..
SAYA HANYA MEMBERIKAN TAWARAN TAMAK INI KEPADA 200 PELANGGAN SAHAJA. SERIUS!!
SIAPA CEPAT DIA YANG DAPAT!!
http://www.jutawan50.com/?id= janawang
PERHATIAN: BAYAR RM30 SAHAJA..JIKA ANDA BAYAR RM50, BAKI ANDA TIDAK AKAN DIPULANGKAN KERANA SAYA MENGANGGAP ANDA TIDAK MEMPEROLEHI PROMOSI INI...
Sekian..
 

kkawan blogspot 2013 Copyright © 2013 - |- Template created by PaksuTrubo - |- Powered by Blogger Templates