0 Edisi Khas Kenangan Sebelum Raya Hingga Hari Raya

SALAM AIDILFITRI KEPADA SEMUA PENGUNJUNG YG BERAGAMA ISLAM!

Kali ini aku nak paparkan foto2 yang aku ambil dengan rakan2 dan famili aku semasa bulan puasa hingga ke Hari Raya sampailah ke malam raya.

Sukimin dengan gayanya yang macho (gambar kat tempat kerja)

yang ni pun ble tahan juga hihihii

dari kiri abg li, pi'e QA dan mad RMA

Tudia Sukimin dengan Wan (jangan korang cucuh muka dah lerr)


Wei aku pun nak join juga nak belasah ketupat ni tapi besau sangat!!

Gaya penyanyi kaki lima



Ceria..

Ni nak jadi Superman ker hah?





macam cikgu syaari dalam gambar p.ramlee

hohoho senang hati nampak!

Aku tiru gaya best awek belakang tu!!!

woi! woi! jangan ler makan ...kang kena marah dengan boss baru tau!

hahaha gaya orang yang tak tahan puasa!

kami dari geng pemburu kuih raya!

yang ni semasa kami tengah bersiap siaga nak nak balik dah ni dari kerja

sempat juga kami berposting kali terakhir bersama-sama BEST!!!

antara kawan2 yang bekerja sekali

memang bergaya

geng botak cheng 2 orang tu!!!!

ini gambar semasa aku baru sampai ke kampung halaman bercuti raya

saudara mara sedang bersiap sediakan juadah berbuka puasa kali terakhir (esok dah raya horee!!)

hai biler lahhh nak sampai waktu berbuka weii dah lapau ni

paksu aku merenung tajam ke arah makanan 

nyum! nyum! sedapnyer ayam golek ni

bersama sayur pucuk campur macam2 wehhh

Hmmm lomang puluitt..dengan lemang tepong

hmm..lekaih lekaih standby azan dah nak berbunyi!

tudia aihhh cargas sebelum terlepas hihihi


malam tu juga anak aku dengan anak2 sedare mare bermain bunga api

kami melantak bihun sup selepas balik sembahyang raya kat rumah kakmah

hihihi ini gambar aku dengan isteri dan anak2 (gambar kenangan)

tudia anak sedara+sepupu sepapat+adik ipar

anak aku dengan maklong som

hihi gaya menteri pun adaaaa

ini semasa aku kat rumah abang kandung aku kat kg padang


kakak ipar aku sedang melayan sedara mara

aku dengan mat ali....(bukan yang main gusti tu hihihi)

ini gambar anak sedara aku nani...tarikh lahir dengan anak aku lebih kureng sama jer

tudia geng2 himpunan anak2 sedara mara sebaya..semua pakat balik kg...

ini pula mak caq aku...dia dah tua dan tak larat dah..kami mengambil kesempatan pergi kerumahnya untuk beraya


ini anak menakan aku juga...memang ramai famili aku ni dari kiri syafikah,syalida dan mohd hakim

haa..raya kedua kami buat rumah terbuka famili jer

tudia berpusu-pusu yang mai sini sedara mara dari dekat hinggalah yang duduk jauhhhhh

ambik ...jangan tak ambikk!!



hai sedap nampak tu..

mau tak sedap!!! nasi beriani dengan daging kambing masak kurma!
pergghh!!!!!

korang caya ke tak caya inilah buktinyer...sedara mara aku ramai macam jemputan rumah kenduri...seluruh Malaysia beb!!!


Inilah hari yang agak malang bagi aku pada Raya ketiga...aku ontheway kepekan kupang....dalam perjalanan tayar motor yang aku naik pancit pulakkk


taukehh cepat sikit...wa sudah mau pengsan tolak motor 5km sampai sini...perut sudah bunyi...AKU LAPARRRR


hihi ini pasai ler aku lapar tadi...pasai malam tu kami buat barbekiu!

antara bahan2 yang nak dipanggang!!

kepak ayam

sosej


paha ayam dan juga udang

mak oii panehhhh nyaa..aku dah ler penat..sosej ni panas pulak...grrrr

daging burger pun ada juga




Begitulah meriahnya berhari raya aku pada tahun ini...bermula puasa sampai raya ketiga...memang amat dirasai keseronokkannya bersama rakan2 dan keluarga tersayang. Korang pula bagaimana? Hantarlah gambar2 korang pada kami supaya kita dapat berkongsi bersama-sama kemeriahan suasana hari raya tahun ini. Akhir kata berhati-hati dijalan raya semasa musim perayaan kerana banyak kemalangan berlaku ketika itu...lastly aku nak ucap...

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA!!!
 

kkawan blogspot 2013 Copyright © 2013 - |- Template created by PaksuTrubo - |- Powered by Blogger Templates