2 Misteri Planet Nibiru : Kalau Hari Ini Hadir.. Bagaimana Anda Menghadapinya?


Cuba lihat kalendar untuk tahun 2012... 1Ramadan pada tahun 2012 jatuh pada 20July hari Jumaat,jadi 3 August 2012 bersamaan 15 Ramadan jatuh juga hari Jumaat. Sama dengan hadis Nabi pasal huru hara besar yang akan terjadi pada tengah malam pertengahan bulan Ramadan iaituhari Jumaat 15 Ramadan di bumi ini yang akan mengejutkan semua orang yang sedang tidur, pasal satu suara yang amat dahsyat akan kita dengar dekat langit,bukan kiamat tapi huru hara tersebut akan melenyapkan umat manusia di atas muka bumi ini sebanyak 2/3,yang tinggal cuma 1/3 shj. (yang NASA Amerika ada beritahu pada 21-12-2012 planet NIBIRU akan menghentam bumi) Adakah kita semua ni tergolong dalam 1/3 tu.......ALLAH sahaja Maha Mengetahui.. .......... .... cuba kita tengok Hadis Nabi dan kenyataan pasal Kalendar Islam 2012

Nu'aim bin Hammad meriwayatkan dengan sanadnya bahwa Rasulullah saw. bersabda: "Bila telah muncul suara di bulan Ramadhan, maka akan terjadi huru-hara di bulan Syawwal...". Kami bertanya: "Suara apakah, ya Rasulullah?" Beliau menjawab: "Suara keras di pertengahan bulan Ramadhan, pada malam Jum'at, akan muncul suara keras yang membangunkan orang tidur, menjadikan orang yang berdiri jatuh terduduk, para gadis keluar dari pingitannya, pada malam Jum'at di tahun terjadinya banyak gempa. Jika kalian telah melaksanakan shalat Subuh pada hari Jum'at, masuklah kalian ke dalam rumah kalian, tutuplah pintu-pintunya, sumbatlah lubang-lubangnya, dan selimutilah diri kalian, sumbatlah telinga kalian. Jika kalian merasakan adanya suara menggelegar, maka bersujudlah kalian kepada Allah dan ucapkanlah: "Mahasuci Al-Quddus, Mahasuci Al-Quddus, Rabb kami Al-Quddus!", karena barangsiapa melakukan hal itu akan selamat, tetapi barangsiapa yang tidak melakukan hal itu akan binasa".

Credit to: Ustaz Samudra Abadie


Cebisan Sinar Solar (solar flare) akan melumpuhkan Bumi

Mereka takut cebisan sinar suria besar adalah kerana meletus pada tahun 2013 - yang menyebabkan pemadaman dan kekacauan global.

Bencana sekali dalam satu abad boleh dilihat kekuatan kemalangan grid, runtuhnya sistem komunikasi, pesawat jatuh ke bumi, penyediaan makanan terhad dan internet lumpuh.

Segala sesuatu dari freezer rumah ke kereta duduk navs akan terjejas.

Bencana Besar Cebisan Solar Flare pada tahun 1859.

Yang mendatangkan kerosakan yang mengerikan di Eropah dan Amerika - kawat telegraf terbakar habis di kedua-dua benua.


Ancaman bencana lain - yang boleh cermin adegan dalam blockbuster Hollywood 2012 - adalah begitu besar sehingga Menteri Pertahanan Liam Fox disebut persidangan kecemasan di London kemarin.

Dr Fox mengatakan para ahli yang merosakkan incalcul-bisa akan menyebabkan jika letupan serupa dengan yang pada tahun 1859 berlaku di zaman moden. Ia meminta para saintis untuk membina strategi terhadap bencana yang akan datang.

Perundingan, yang diadakan oleh Majlis Keselamatan Electric Infrastruktur, mendengar bahawa Matahari akan mencapai tahap kritikal dari kitaran di 2013.

Sebuah gelombang tenaga magnetik di atmosfera hanya mungkin mencetuskan badai radiasi yang menyebabkan kuasa besar lonjakan.

Fenomena semacam ini terjadi hanya sekali sekitar setiap 100 tahun.

Cebisan Sinar besar terkini, tahun 1859, terjadi dua pertiga dari langit bumi dalam aurora darah merah. adegan semacam itu akan terjadi lagi, menyebabkan badai awan di bandar-bandar moden yang utama seperti London, Paris dan New York.

Pada tahun 1989, cebisan lebih umum suria kecil mengeluarkan penjana elektrik di Quebec, Kanada.

Dalam, filem 2012 dibintangi John Cusack, cebisan sinar matahari menyebabkan suhu global meningkat. Planet ini kemudian terpukul oleh tsunami dan gempa bumi, mengancam umat manusia.

persidangan terakhir juga mendengar bahawa suatu kekuatan yang bermusuhan boleh menyebabkan kesan yang sama dengan letupan senjata nuklear di ruang angkasa.

Dr Fox menambah: "Sementara kita semua berfaedah daripada kemajuan sains, sehingga kami juga mencipta kerentanan yang dapat dieksploitasi oleh musuh-musuh kita.


Quantcast

"Namun untuk kita menjadi maju, rantai keselamatan kami hanya sebagai kuat link security yang lemah."

Tadi malam dewan keselamatan elektrik membicarakan rencana aksi.

Dan mantan penasihat kerajaan AS pertahanan Dr Avi Schnurr amaran: "Badai Geomagnetik bisa menghancurkan bangsa-bangsa di seluruh bumi Kami tidak boleh menunggu bencana untuk memacu kita untuk bertindak .."

Para ilmuwan mengatakan "Permata mulia boleh hujan turun selama badai debu di planet jauh."

University of St Andrews Boffins menyiasat sistem atmosfera percaya debu awan di bahagian ruangan bisa jadi penuh batu rubi dan safir. (rubies and sapphires)


 

kkawan blogspot 2013 Copyright © 2013 - |- Template created by PaksuTrubo - |- Powered by Blogger Templates