0 Tips hubungan intim:Mantapkan stamina untuk bertahan lama

Hi kengkawan,


Soal jawab/tips/artikel tentang penjagaan zakar/seks mingguan.
-------------------------------------------------------------------

SAYA berkahwin empat tahun dan ada seorang anak. Sejak berkahwin, 
saya tidak pernah dapat memuaskan isteri ketika melakukan hubungan. 
Saya dan isteri biasanya berasmara tidak sampai 10 minit. Saya tidak 
percaya pada ubat kuat kerana bimbang ia memberi kesan sampingan. 
Saya minta doktor memberikan cara untuk saya bertahan sehingga dapat 
memuaskan isteri.

JOE
Kota Bharu, Kelantan 

Untuk artikel penuh, lawati 

http://panduanbatin.com/2010/07/06/mantapkan-stamina-untuk-bertahan-lama/


Terima kasih.
 

kkawan blogspot 2013 Copyright © 2013 - |- Template created by PaksuTrubo - |- Powered by Blogger Templates