0 Berbuka Puasa Bersama Kengkawan

Inilah saat paling bahagia ketika kami sedang menanti waktu berbuka puasa bersama rakan-rakan ditempat kerja
semua dok melengung dok dengar radio menanti saat-saat azan nak berkumandang!

hah..muka ceria dah bila azan mula kedengaran

ini nasi lauk apa hah?...aku nampak kacang panjang jer

hhahahha...nasi ayam hangittt

hmmm..yang ni nampak sempoi juga

hehehe.yang ni aku punya daaa..kuih cara dengan ayaq ais

hai...dah tak sabar ker nak menjamu selera tu?
nyum! nyum! ketam.......

mee goreng sdn.bhd pun ada

wahhh!! zul sedang melanyak-lanyak ketam tadi

apa kan daya teh-o-ais jer! itu pun yang percuma

jemput makan yer....

Begitulah alkisah bulan puasa tahun ni....memang best giler berbuka bersama rakan-rakan. Sebenarnya byk lagi aksi menarik ketika berbuka puasa tetapi aku malas nak ambik gambaq pasai aku pun nak makan juga..kalu asyik ambik gambar jer nanti aku tak sempat nak makan pula..hehehehe
 

kkawan blogspot 2013 Copyright © 2013 - |- Template created by PaksuTrubo - |- Powered by Blogger Templates