0 TAWARAN PADA SOTONG PAUL DI ENGLAND 2018



London (ANTARA News) - - Paul sotong itu, peramal dari Piala Dunia di Afrika Selatan, telah menjadi duta rasmi untuk tawaran Inggeris untuk menjadi tuan rumah perlawanan tahun 2018, kata penyelenggara Jumaat. 

Paulus, yang menetas di Inggeris tetapi telah menghabiskan dua tahun terakhir dalam akuarium di Jerman Barat, bergabung dengan pemain bola David Beckham dan Rio Ferdinand, pemandu Formula Satu Lewis Hamilton dan penyanyi Noel Gallagher dan Sting dalam menyokong tawaran tersebut. 
"Paulus telah menghabiskan dua tahun terakhir hidupnya di Jerman, tapi dia pasti bangga Inggeris dan kerana itu senang untuk meletakkan sokongan di belakang Inggeris 2018," kata Nicola Hamilton, pengurus di Weymouth Sea Life Centre di Inggeris selatan, di mana Paulus dilahirkan. 

"Kami mempunyai sejumlah pendekatan bola sepak dari seluruh dunia tetapi Paulus itu hanya akan memilih tanah airnya." 

Dia mengatakan Paul telah rasmi bersara dari ramalan perlawanan, kemahiran yang memenangi terkenal di seluruh dunia selama tahun ini Piala Dunia ketika ia benar memprediksi hasil dari tujuh perlawanan Jerman dan Sepanyol akan menang final. 

Dia melakukan ini dengan memilih salah satu dari dua tempat diturunkan ke dalam tangki-nya, yang masing-masing mengandungi kerang dan bendera pasukan lawan. 

"Dengan hari-hari memprediksi di belakangnya Paulus sekarang menumpukan pada sejumlah projek baru dan Inggeris 2018 kempen adalah sesuatu yang kita yakin dia merasa penuh semangat tentang," kata Hamilton. 

Setelah berjaya ramalan, Paul telah menandatangani kontrak buku, adalah kerana muncul dalam filem dan adalah wajah dari berbagai barang, dengan dana yang akan disumbangkan untuk amal, menurut pasukan tawaran Inggeris 2018. 

Sebuah delegasi dari badan sepakbola dunia FIFA tiba pada hari Isnin untuk lawatan empat hari untuk mengadar tawaran Inggeris. 

Inggeris bersaing dengan Rusia, Amerika Syarikat, Australia, dan tawaran kerjasama dari Sepanyol dan Portugal, dan Belanda dan Belgium menjadi tuan rumah perlawanan 2018. 

Tawaran pemenang untuk 2018 dan Piala Dunia 2022 akan terungkap pada 2 Disember. 
 

kkawan blogspot 2013 Copyright © 2013 - |- Template created by PaksuTrubo - |- Powered by Blogger Templates